Wednesday, December 28, 2011

ckp senang

be strong.Because Allah is planning something better for you.
you,ve just got to make it through.
Allah does not burden u wif things that u can't handle.
i may be not good in giving motivation. but pls remember Allah is always there-
to listen ur thoughts and pray.
take care :)
love,gg

Tuesday, December 13, 2011

restless



hai,aku br blk camping yg sgt memenatkan.wlwpun lokasinya kat blkg usm.
tp dia pny penat tuu..sampai demam2 aku.masa camping kat manong ari tu x demam lak.
ohh sbb aku kne hujan.aku kne redah hujan utk amek brg kat khemah.
kalo x,x bole blk.
abes camping tu je aku tdo lama gler nak dkt 10 jam.
ada kwn aku tdo 12 jam.
balik2 je camping esoknya aku ada TEST ORG CHEM + BIOSTAT. i felt very miserable that day. :(
org chem aku dpt B,hari tu aku dpt A-.*kau nak expect apa nazirah ooi.
kau baca 1 jam 1/2 je.
pastu ada org ckp budak2 yg kurengg da naik gred.yg dulu dpt A da turun gred.
terasa aku weh.

KO TU TAK CAMPING MMG LA KAU BOLE SKOR.KAU BOLE PULUN BACA ORG CHEM DUA HARI.AKU NI DUA HARI BERCAMPING.TGN LUKA KENA BULUH,BADAN BUSUK BAU ASAP.

tp aku x salahkn pgkp.aku slhkn dr aku yg x digest betul2 org chem.

LEFTHANDED SCOUTS :

pgkp ni blaja ikatan byk gler.satu pun aku x hafal :P
lgpun susah aku nak tgkp sbb cr ikatan dorg tu cara RIGHTHANDED.
mmg susah la utk aku.masa camping ari tu aku kne ikat woggle.
smp jurulatih tu da x larat nak ajar aku.
2 3 jurulatih da kerumun aku.
last2 dorg yg ikatkn woggle utk aku.
aku rasa cam nak nangis da masa tu.da le aku ngantuk penat.
* woggle tu gelung yg aku pkai kat scarf yg wane coklat tu.
tu kira cam simbol pangkat la.
aku pny wane coklat sbb aku br abes camping pastu dpt manikayu apa ntah.

yg pntg skrg aku da lepas 2 azab.pastu wiken ni jur nak kawen.mggu depan ada lg dua azab - test biodiversity.
love,gg